недеља, 10. новембар 2013.

E-алати у настави

Данашња интернет генерација која информације највише прима у виду визуелних доживљаја, "бомбардована" са свих страна разним порукама, у настави мора бити мотивисана садржајима који ће активирати наставу и градиво учинити занимљивијим.


Из тог разлога желела сам да уплатим семинар Наше школе, који се бави коришћењем е-алата у настави и унапредим своје знање у овом сегменту и у своју учионицу унесем нова наставна средства.

Бојажљиво сам прилазила сваком задатку, мислећи да ја то не могу, али сам убрзо увидела колико је уживање решавање задатака кроз игру. Семинар је дивно осмишљен, забаван и веома едукативан.

Први задатак је био прављење онлајн часописа, који сам урадила бавећи се темом рециклаже.

Завршну верзију можете погледати на овој адреси

 http://www.joomag.com/magazine/mag/0366618001382721883


Следећи задатак у чијој сам изради јако уживала, био је израда стрипа у настави. Као тему сам изабрала правопис, приказавши важност његове употребе на шаљив начин.Завршни рад изгледа овако:

Правопис


Један од задатака је и израда блога, али пошто већ два месеца уживам у осмишљавању и креирању овог блога, желела сам да ову страницу посветим управо оваквој врсти семинара и својим читаоцима дочарам колико, у мору семинара којима смо изложени, могу бити забавни и корисни у настави. И колико нам могу помоћи да будемо бољи наставници.

Нема коментара:

Постави коментар