Преузмите образац кликом на њега. Изглед обрасца је у даљем тексту.
Образац за лични план стручног усавршавања
Лични план стручног усавршавања за школску 20__-20__годину
Образац за лични план стручног усавршавања
Лични план стручног усавршавања за школску 20__-20__годину
Име и презиме
|
Последњи
завршени ниво образовања
|
||||||||
Назив и седиште установе
|
Звање
|
||||||||
Назив радног места
|
|||||||||
Знања , вештине и вредносни
ставови које желим да развијем, унапредим , формирам у наредној школској
години*
|
|||||||||
Облик стручног усавршавања
|
Назив /тема стручног усавршавања
|
Ниво (стручна већа предмета, стручни активи , тимови , п.колегијум,
о.већа, н.већа, с.родитеља ,ш.одбор, у.парламент, о.заједница, в.тим ,
остало...)
|
Планирано време остваривања
(1.или 2.
полугодиште)
|
Начин учествовања
(присуство, излагање,
извођење, ауторство,
организовање, координисање , вођење , анализа, дискусија, приказ, остало ...)
|
|||||
Стручно
усавршавање у установи
|
Извођење угледног часа
/активности
(са дискусијом и анализом)
|
||||||||
Излагање о савладаном програму
или другом облику стручног усавршавања ван установе
|
|||||||||
Приказ књиге, приручника,
дидактичког материјала, стручног чланка, различите врсте истраживања,
студијског путовања, стручне посете, и тд(са дискусијом и анализом)
|
|||||||||
Остваривање истраживања(научна, акциона, ad hoc, и тд)
|
|||||||||
Остваривање пројекта
образовно-васпитног катрактера у установи
|
|||||||||
Остваривање програма од
националног значаја у установи
|
|||||||||
Остваривање програма огледа, модел центра
|
|||||||||
Остваривање облика
стр.усавр.припремљеног и оствареног у установи у складу са потребама
запослених
|
|||||||||
Остало (навести шта): планирано предавање, презентација са дискусијом, радионица, панел дискусија,
рад у групама, постер презентација, изложбе,стручно путовање,...)
|
|||||||||
Облик стручног усавршавања
|
Назив /тема/област стручног
усавршавања
|
Планирано време остваривања
(1.или 2.
полугодиште)
|
Начин учествовања
(присуство, излагање,
извођење, ауторство,
организовање, координисање , вођење , анализа, дискусија,приказ, остало ...)
|
||||||
Стручно усавршавање ван
установе
|
Одобрени програми стручног
усавршавања (обука)
|
||||||||
Акредитовани програми
високошколске установе(облици целоживотног учења)
|
|||||||||
Стручни скупови (конгрес, сабор,сусрети и дани,конференција, саветовања, симпозијум,
округли сто, трибина)
|
|||||||||
Летње и зимске школе
|
|||||||||
Стручна и студијска путовања
|
|||||||||
Остало (навести шта): пленарно предавање , презентација са дискусијом, радионица, панел дискусија,
рад у групама, постер презентација, изложбе,стручно путовање, ...)
|
|||||||||
ЗА ИЗРАДУ ЛИЧНОГ ГОДИШЊЕГ ПЛАНА СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА
Лични план стручног усавршавања израдити на основу :
- Одредби Правилника о сталном стручном усавршавању и
стицању звања нвсс на сајту Завода за унапређење васпитања и
образовања www.zuov.gov.rs
(прописи и документи)
- Анализе
захтева посла који се обавља-знања и вештине које су потребне за за рад
- Идентификовање потенцијала, капацитета , ресурса ,
недостатака у вези са стручним усавршавањем , уз сагледавање и утврђивање сопствених потреба, интересовања - извршена
swot анализа појединца – табела у прилогу
- Сагледавање и утврђивање потреба,
праваца развоја и приоритета установе и реалних могућности за
остваривање жеља и планова
- Каталога одобрених програма за школску годину у
којој се израђује план на
сајту Завода за унапређење васпитања и образовања www.zuov.gov.rs (прописи и документи)
- Извршеног усаглашавања са планом стручног
усавршавања на нивоу стручног већа
предмета
При изради годишњег личног плана стручног
усавршавања ради сагледавања стања и планирања можете извршити идентификовање потенцијала , капацитета и
недостатака у вези са стручним усавршавањем , користећи
стандарде компетенција за професију наставника , затим сагледавањем досадашњег стручног усавршавања, сагледавањем понуде, сагледавањем
и утврђивањем сопствених
потреба,интересовања , снага , слабости , могућности , опасности (техника
swot анализе)
уносећи елементе самопроцене у
табелу након чега приступате дефинисању сопствених годишњих циљева кроз навођење знања и вештина
којима којима би желели да овладате током године и које уписујете у
образац личног плана стручног
усавршавања и на основу чега планирате
избор облика :
Позитивно
|
Негативно
|
|
Анализа унутрашњих аспеката/фактори
|
Снаге (појачати)
|
Слабости (елиминисати)
|
Анализа спољашњих аспеката/фактори
|
Могућности / шансе(истражити)
|
Опасности/претње(смањити
или избегавати)
|
Нема коментара:
Постави коментар