понедељак, 02. септембар 2013.

Лична професионална филозофија


Лав Николајевич Толстој рекао је да је онај учитељ који споји своју љубав према послу и деци коју подучава, савршен учитељ. Настојим да свакога дана својим ученицима пренесем љубав према лепој речи, изговореној или писаној, и да им савладавање свих правила у граматици и правопису приближим тако да свој језик што више заволе. Наставник који предаје Српски језик поседује широко образовање и путем многих ваннаставних активности може помоћи деци да овладају многим вештинама и да им прошири видике, научи их шта је свакодневно улагање у себе и своје знање. Тога се придржавам сваког дана и преко личног примера желим да својим ученицима будем инспирација да постану најбоље верзије себе самих. 



На својим часовима, трудим се да уводим новине у виду различитих наставних средстава, у циљу што бољег усвајања градива. Као неко ко је јако креативан у свакодневном животу, настојим да је пренесем и на своје ученике у свакодневном раду. Израђујемо заједно мапе ума, корисне за усвајање кључних информација путем визуелних и логичких повезивања у целину, израда PowerPoint презентација, коришћења стрипа, анимације, online часописа, квизова, луткарских представа, како би ђаци кроз игру учили и савладавали задатке који им испрва, изгледају претешки.
У раду са родитељима сам стрпљива, пуна разумевања, иако ми је до сада то била велика непознаница. Организујем родитељске састанке на којима заједно решавамо проблеме ученика и желим да их што више укључим у школски живот деце. Упознајем их са свим изазовима и препрекама на које наилазе њихова деца и указујем на могућности решавања ситуација и у школи и код куће. 
Негујем здраве стилове живота, указујем ученицима на важност здраве исхране и бављења спортом. Оснивањем кутка за рециклажу, ученике подсећамо колико је битно очувати животну средину здравом, не само за њих, већ и за генерације које долазе.


Волим свој посао, волим да подучавам и утичем на обликовање младих умова који ће постати активан слој друштва и допринети његовом развоју. 

Нема коментара:

Постави коментар