петак, 4. октобар 2013.

У сусрет Дану школе

Ових дана у нашој школи се ужурбано ради на припремама за Дан школе, који се сваке године одржава на дан рођења писца чије име носи наша школа-Бранислава Нушића. Бранислав Нушић је рођен 8.10.1864.године, године када је овај свет напустио Вук Караџић. 

Бранислав Нушић је то лепо описао у својој Аутобиографији, у свом тону, шаљиво: 

"Те године умро је и Вук Караџић. То је била случајност, јер ја нисам желео да ми се таква величина склони, да би ми направио места у литератури. Ипак, та ме је чињеница испуњавала поносом, да сам у младости прижељкивао да ми ко пребије ногу, јер сам сматрао да је било довољно бити ћопав као Вук. Једном ми се то и замало десило, али то је било из неког другог разлога."

На литерарни и ликовни конкурс пристигло је пуно радова, које смо изложили на паноима у ходницима наше школе. 







Тема овог Дана школе је јесен и све лепоте и дарови које са собом доноси. Деца из других школа, као и наше, су се јако потрудила цртајући и пишући све ове дивне радове. Захваљујући њиховом таленту и труду наша школа је у ове суморне, јесење дане оживела у дивним бојама. 



Како су деца била вредна инспирисали су и њихове наставнице које су одлучиле да за потребе Драмске секције осликају два велика паравана, који ће бити део сталне сценографије за све представе које се буду изводиле. Два дана рада на њима и на крају предивни резултати. 
Тимски рад наставница и деце  још једном је дао резултате на које смо јако поносни.
Почетак радова




Наставница Драгана и наставница Милица
 са помагачима Ванесом и Немањом




Наставница Слађа и њене дивне лале


Крајњи резултат


Наши помагачи


Расцветано дрво 


Мудра сова

Јако сам поносна на своје ђаке, колегинице и све што је урађено за јако кратко време. Једва чекамо Дан школе који ћемо поделити са гостима из других школа, родитељима, колективом. Радујемо се и свим представама које ћемо спремати и играти окружени дивном сценографијом.

2 коментара: